woensdag 16 februari 2011

En dan nu

Ja, dat is de vraag. Het duurt al even voordat je eindelijk een blog naam hebt die een beetje in het oog springt en die ook nog wat zegt over wat hier allemaal uiteindelijk (hopelijk) komt te staan.

Zoals de velen voor mij heb ik mij voorgenomen om met enige regelmaat hier wat hersenkronkels (was al in "gebruik") te vereeuwigen. Dingen (was ook al in "gebruik") die niet altijd een duidelijke context hebben maar op dat moment gewoon lijken te boeien (in gebruik). Het hoeft ook allemaal niet hoogwaardig te zijn, of uberhaupt onderbouwd. Daar gaat het uiteindelijk in een blog niet om. Het is gewoon leuk om af en toe even wat gedachten (in gebruik) op digitaal papier te zetten. En als ze dan door een ander gelezen worden is dat alleen maar leuk. Soms zijn het weetjes (in gebruik), soms gewoon onzin (inderdaad ook in gebruik). Al met al zal ik er gewoon uitflappen wat op dat moment in me opkomt.

Wordt dit blog daarmee volledig onzinnig? Niet als je het mij vraagt. Voor mij is het een uitlaadklep (mocht je interesse hebben, die is nog beschikbaar). Daarnaast probeer ik oprecht ook wat informatieve dingen
aan het blog toe te vertrouwen - over de digitale wereld, over digitaal gedrag, over mijn hobbies, enz. Bovendien vind ik het bij tijd en wijlen leuk om gewoon een kort verhaal te schrijven - meestal ludiek en inhoudelijk dan ook volledig onbetrouwbaar.

Voor mij is het blog vooral om te schrijven - aan jou om te bepalen of je het wilt/durft te lezen.

Nou maar eens kijken of ik het kan volhouden... Dat heb ik meer gelezen op blogs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten